Как да започнем реклама с помощта на ПБИР

Упътване

В самото начало искаме още веднаж да ви поздравим за получаването на положителен резултат в интернет проучването на удовлетвореността на клиентите. По-долу искаме в няколко стъпки да ви обясним как трябва да започнем промотирането на фирмата с Протокол Безупречна Интернет Репутация.




Всеки участник в проекта получава куриерска пратка, която съдържа:

  • Данни за влизане на сайта на проекта – www.pbir.bg , където участникът може да представи своята актуална електронна визитка, а в нея данните на своята фирма, да дава допълнителна информация за работното време, актуалните промоции или да добави галерия от снимки.
  • Хартиен вариянт на Протокола – изработен на елегантна хартия. Той представлява документ, който е свидетелство за това, че обектът наистина е с безупречна онлайн репутация. На Документа, който може да бъде поместен на избрано от вас място в седалището на предприятието, се намира пълното название на организацията, както и информация за какви ваши качества е признато това отличие.
  • Фактура ДДС – която съдържа данни за влизане в сайта на проекта: www.pbir.bg
  • Декларация за еднократен разход подписана от дружеството

РЕЗУЛТАТНА ПРОМОЦИЯ СТЪПКА ПО СТЪПКА

Извади от пакета хартиеният вариант на Протокола Безупречна Интернет Репутация. Окачи го в офиса на стената – непременно на място където ще се вижда.

На фактурата – в долния десен ъгъл се намират данните за достъп до страницата на проекта. Много важно е да ги препишем и запазим за в бъдеще. Благодарение на потребителското име и паролата е възможно даже всеки ден да актуализираме е-визитката както и да изтегляме логото на ПБИР.
За да влезете в сайта на проекта трябва да отворите страницата www.pbir.bg а после да кликнете червения квадрат с надпис „Влез“, който се намира в десния горен ъгъл на страницата. Тогава ще се освети сиво поле а на него надпис „Потребителско име“ и „Парола“. На това място вписваме данните от фактурата (вж. т.3). След като препишем съответната поредица от цифри и числа трябва да кликнем на „Влез“. Ако сме преписали правилно всички данни, автоматично сме пренесени на нашата е-визитка.Внимание! Размерът на буквите тук има значение затова трябва много внимателно да преписваме потребителското име и паролата.
5. След като влезем в своята е-визитка можем да допълним данните за фирмата. Описанието не може да надхвърля 900 знака. На това място предприемачите най-често информират клиентите за профила на своята дейност, за новите промоции, за работното време, адреса и тн. Важно е да се помни, че след всяка промяна трябва да се записват новите информации като се клика на „ЗАПИШИ ДАННИТЕ“. Своята визитка можем винаги да променяме, така че във всеки момент клиентите да бъдат актуално информирани за новостите в нашата фирма. Напомняме ви, че е-визитката е достъпна през цялото време на дейността на фирмата, без никакви допълнителни плащания. Внимание! Внимание! Важно е да добавим, че актуализираните визитки се посещават много по-често от клиентите, отколкото профилите на фирми, които нямат описание на своята дейност.
Когато е попълнено описанието на фирмата, както и всички нейни контактни данни, трябва да се добавят логото на фирмата и снимките. Могат да се качат най-много пет снимки. Важно е след качването на снимките отново да се кликне „ЗАПИШИ ДАННИТЕ“, защото в противен случай те няма да бъдат записани. Снимките, както и описанието на фирмата можем да променяме във всеки момент по собствено желание.Внимание! Благодарение на опцията „ ВИЖ СВОЯТА ВИЗИТКА“ имаме възможност всеки момент да проверяваме как изглежда попълнената от нас е-визитка. Заслужава си да обърнем внимание и на това, че подробните визитки се приемет от клиентите много по-добре от частично попълнените. Снимките, които илюстрират извършваната дейност оформят в представите на получателите образа на педприятието като много по-професионален.
Допълнително, след като сме влезли в е-визитката, можем да получим материали: лого на протокола "Безупречна Интернет Репутация" в голям и малък вариант, a също и във формата html. Посочените рекламни иструменти трябва да сепоставят на уеб сайтове, OLX, Facebook, booking, на печатни материали, на флаери, плакати, фактури, визитки или даже на етикетите и опаковките. Благодарение на използването както на интернетни така и на печатни маркетингови инструменти става възможно формирането на позитивен образ на предприятието. Внимание! Последните проучвания без съмнения доказват, че 80% от клиентите с по-голямо желание ползват услугите на фирмите, които проявяват активно участие в мрежата. Същото се отнася и за печатните материали свързани с някои дейности като агротуристически стопанства, пекарни, транспортни фирми и заведения за организиране на приеми.
По-долу ви представяме примери за това по какъв начин може да се използва логото „ПБИР“.